Mám takový problém ohledně osob volajících na můj mobil. Telefon je nejen osobní, ale i firemní. Někdo zavolá a představí se, například Novák z firmy Konzilta s.r.o. Protože se může jednat o nabídku práce tak jsem trpělivá a zdvořilá. V poslední době se z takových hovorů ovšem vyvine v řadě případů nějaká šmela, například slevomat nebo volání za 50% tarif. Potřebovala bych volající rozdělit do dvou kategorií (zákazník-chcitvojeprachy) už v začátku, protože často se mi opravdu nehodí vést hovor o nějaké nabídce o kterou nestojím pokud jsem například v bažině, na cestě na autobus, v obchodě nebo tak. Zákazníkovi se ovšem budu věnovat i v této situaci, ale ty ostatní bych ráda odfiltrovala.
Co byste si mysleli jako zákazník kdybyste volali na firmu a někdo vám řekl: Pokud máte zájem o mé služby, samozřejmě čas mám. Pokud chcete nějakou informaci, zavolejte prosím později a pokud mi chcete něco nabízet tak čas momentálně nemám. Neodradilo by vás to jako zákazníka?