Stránka 1 z 1

Problém s volajícími prodejci na mobil

PříspěvekNapsal: čtv 09. čer 2011 12:06:41
od Ivana
Mám takový problém ohledně osob volajících na můj mobil. Telefon je nejen osobní, ale i firemní. Někdo zavolá a představí se, například Novák z firmy Konzilta s.r.o. Protože se může jednat o nabídku práce tak jsem trpělivá a zdvořilá. V poslední době se z takových hovorů ovšem vyvine v řadě případů nějaká šmela, například slevomat nebo volání za 50% tarif. Potřebovala bych volající rozdělit do dvou kategorií (zákazník-chcitvojeprachy) už v začátku, protože často se mi opravdu nehodí vést hovor o nějaké nabídce o kterou nestojím pokud jsem například v bažině, na cestě na autobus, v obchodě nebo tak. Zákazníkovi se ovšem budu věnovat i v této situaci, ale ty ostatní bych ráda odfiltrovala.
Co byste si mysleli jako zákazník kdybyste volali na firmu a někdo vám řekl: Pokud máte zájem o mé služby, samozřejmě čas mám. Pokud chcete nějakou informaci, zavolejte prosím později a pokud mi chcete něco nabízet tak čas momentálně nemám. Neodradilo by vás to jako zákazníka?

Re: Problém s volajícími na mobil

PříspěvekNapsal: čtv 09. čer 2011 13:23:14
od bobek
Já osobně bych to pochopil, taky mi volaj různí agenti s teplou vodou.

Re: Problém s volajícími na mobil

PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 9:25:35
od Ivana
Tak tenhle problém jsem už vyřešila, na srazu mě Marek poučil i o dalším řešení a mě napadlo třetí. Takže pokud máte problém s tím, že vám někdo pořád volá na mobil a pořád něco nabízí nebo prodává, řešení jsou tři.
1. Ihned utnout
Jakmile volajícího zařadíte do kategorie chcitvojeprachykupsito, proneste zdvořile: Nemám zájem, děkuji za nabídku, nashledanou a okamžitě zavěste. Okamžitě je důležité, nevybavujte se. Varianty existují, já jsem například používala tuhle: Nezlobte se, život je krátkej a na tohle nemám čas. Za nějaký čas vás z databáze callcentra vyřadí jako neperspektivní. U mě to trvalo asi tři týdny a teď už nikdo nevolá.
2. Zmatení soupeře
Marek vyvinul techniku takovouto: S volajícími se dlouho, zdvořile a ochotně bavil a poskytoval informace typu: Víte já nevím, oni jsou na Mallorce a já jsem jen zahradník. Oni by možná potřebovali pojištění, tady je dvacet pokojů, ale já nevím. Já se zeptám pokojské nebo hospodyně, chvíli počkejte. Výsledek bude podobný, za nějakou dobu vás vyřadí jako neperspektivní.
3. Šílenec
Tak vy nabízíte hračky. Jistě, děti mám a hodně jsem se jim věnovala a mají spoustu hraček. Ale od té doby co prohlásili naši kozu za svatou se věnujeme hlavně jí. Nemáte nějaké hračky pro kozy? Účinek je stejný, taktéž vás z databáze vyřadí.

Pro mě bylo nejtěžší to přepnutí ze zdvořilosti nachystané na zadavatele na to drsné nemám čas.

Re: Problém s volajícími prodejci něčeho na mobil

PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 9:58:52
od Hanča
Používám odpověď z Káji Maříka: Děkuji, jako by se stalo. V těch dvou vteřinách, než si to druhá strana přechroustá, mám čas elegantně zavěsit.

Re: Problém s volajícími prodejci něčeho na mobil

PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 10:07:27
od Ivana
To je dobrý, to si budu pamatovat kdyby zase náhodou něco. Čím víc nad tím přemýšlím tím mi to připadá geniálnější.

Re: Problém s volajícími prodejci něčeho na mobil

PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2012 10:43:54
od Ivana
Tohle je taky dobrý:
Ja: "Poslete me penize na ucet?"
On: "Neee, proc bych mel?"
Ja: "Tak se nemame o cem bavit."
Už po té první větě by měl člověk taky čas zavěsit.
Originál zde.

Pecka. Tohle si určitě pusťte. Geniální způsob, jak změnit obranu v přímý útok. Málem jsem spadla ze židle.

Další pecka: Jak se zbavit prodejce po telefonu jedním slovem. Je to anglicky, ale angličtinu vážně nepotřebujete.

Re: Problém s volajícími prodejci na mobil

PříspěvekNapsal: úte 15. kvě 2012 21:42:32
od Ivana
V návalu inspirace jsem upravila první návod z předchozího příspěvku:
Krátký monitorovaný rozhovor, sazba je šedesát tisíc korun na hodinu, účtuji po vteřinách, platí se předem. Kolik si budete přát minut?

Přehled způsobů jak se zbavit nežádoucího volání prodejce z call centra:
1. Ihned utnout
2. Zmatení soupeře
3. Šílenec
4. Kája Mařík
5. Napřed zaplaťte
6. Drzá patnáctka
7. Jedním slovem

Re: Problém s volajícími prodejci na mobil

PříspěvekNapsal: pát 01. čer 2012 9:55:23
od Ivana
Pokud se člověk dostane na seznam nějakého call-centra, tak jsem přišla na to že vlastně úplně nejlepší bude přístup na rovinu:
Krátké monitorované rozhovory mě obírají o čas a častokrát mě zastihují v nevhodných situacích. Tímto způsobem jsem nikdy nic nekoupila, protože pokud hledám nějakou službu nebo výrobek, dávám absolutní přednost tomu vyhledat si firmu sama. Proto bude vyřazení mého telefonního čísla z vaší databáze přínosné pro vás i pro mě.