od Ivana » úte 10. led 2012 18:17:38
Jak se dělá marketing
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a řeknete: "Jsem perfektní v
posteli." To je Direct Marketing.
Jste na večírku s partou přátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich přítel k
ní půjde, ukáže na vás a řekne: " On je perfektní v posteli." To je Reklama.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a vyžádáte si její telefonní číslo.
Druhý den na to číslo zavoláte a řeknete: "Jsem perfektní v posteli." To je Telemarketing.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a nabídnete jí drink. Přitom jí
upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro. To jsou Public Relations.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a zeptáte se: „Je váš přítel taky perfektní v posteli?“ To je Průzkum trhu.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: "Slyšela jsem, že
jste perfektní v posteli." To je účinek Obchodní známky.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s vaším
přítelem. To je činnost Obchodního zástupce.
Váš přítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc. To je Technická
podpora prodeje.
Jedete na večírek a uvědomíte si, že ve všech domech určitě bydlí nádherné dívky. Vloupáte se na poštu a na každou obálku napíšete "Jsem perfektní v posteli." To je Spam.
Jedete na večírek a uvědomíte si, že ve všech domech určitě bydlí nádherné dívky. Vloupáte se na poštu, rozlepíte obálky a na konec každého dopisu připíšete: P.S. "A on je perfektní v posteli." To je Astroturfing.